Blog

Help! Welke e-mailmarketing tools heb ik nodig voor mijn campagne?

Het aantal software tools voor e-mailmarketing is de laatste jaren explosief gegroeid. Het lijkt wel of de markt zich maandelijks uitbreidt met nieuwe ‘must have’-marketingsoftware. Het gevolg is dat het marketing landschap complexer wordt en ondernemers zoals jij door de bomen het bos niet meer zien. Raak vooral niet in paniek. Zet een stap terug en vraag jezelf af wat je wilt bereiken. Ga vervolgens op zoek naar de software die het beste aansluit op jouw behoeften. In deze blogpost geven we je alvast enkele handvatten voor deze zoektocht.

Lees verder

E-mailmarketing: waarom iedereen het zou moeten doen

E-mailmarketing is een van de meest effectieve vormen van online marketing. Bovendien is het goedkoop, doelgericht en vergroot het je zichtbaarheid.

Lees verder

Klanten vinden? Zo kan marketing jouw verkopers helpen

In veel bedrijven zijn marketing en sales nog twee verschillende kampen. Hardnekkige vooroordelen worden nog steeds instant gehouden door wederzijds onbegrip en misvattingen. Terwijl juist nu, in het digitale tijdperk en waarin de aankoopreis (vooral B2B) steeds langer duurt, samenwerking tussen marketing en sales van groot belang is om nieuwe klanten te vinden. In deze blogpost lees je hoe marketing jouw verkopers kan helpen met het vinden van nieuwe klanten.

Lees verder

Waarom investeren in online marketing nodig is

Sales of (online)marketing? Waar investeer jij momenteel in? Het blijkt dat het merendeel van de mkb ondernemingen liever investeert in sales en bespaart op marketing. Maar is dat slim als je beseft dat je doelgroep steeds vaker en langer online is?

Lees verder

Investeer in doen en bespaar op denken

Doen is het nieuwe denken. Ook wij zijn er een groot voorstander van. Als echte ondernemer weet je wel waar de kansen liggen, de uitdaging is hoe je deze gaat pakken en welke aanpak het beste werkt. Daar kom je maar op een manier achter, door te doen.

Lees verder

Hoe wij SCRUM gebruiken

Ondanks dat SCRUM bedacht is voor grotere teams die software ontwikkelen is het goed toe te passen met kleinere teams (of zelfs solo) en in andere branches.
Daarom een kijkje in onze keuken zodat je een beeld hebt hoe SCRUM voor kleinere teams is toe te passen.

Lees verder

Marketingplan op 1 A4. Dat is toch wat je wilt?

Natuurlijk heb je stevige ambities en weet je precies waar je met je bedrijf naar toe wilt. Aan ambitie geen gebrek, toch? Maar hoe ga je er nu voor zorgen dat je ambities ook daadwerkelijk worden gerealiseerd?

Onze tip:
Verbind je ambitieuze en inspirerende doelstellingen aan concrete activiteiten en zorg ervoor dat je marketingplan op maximaal 1 A4-tje past.

Lees verder

Wat is jouw Big Hairy Audacious Goal?

Een Big Hairy Audacious Goal is een doel dat inspireert en je raakt. En niet alleen jou als ondernemer maar je hele bedrijf. Een doel zo groot dat je in eerste instantie denkt ‘dat kan nooit’. Een BHAG is 'jouw man op de maan'. Het is een gedurfd doel voor over 25 tot 30 jaar. In feite de droom die je met jouw bedrijf najaagt.

Laat je inspireren en ga aan de slag met jouw Big Hairy Audacious Goal.

Lees verder

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang; Inspirerende marketing voorbeelden, tips en inzichten waar je direct mee aan de slag kan.

Je ontvangt max 1x per maand onze nieuwsbrief.