Marketing is net als koken: je raakt nooit uitgeleerd. Elke dag leren we weer een beetje meer over inbound marketing en HubSpot. Niet alleen door trainingen en het verslinden van boeken, vooral door de dagelijkse praktijkervaring. Zo blijven ook wij vakinhoudelijk bij. En die kennis delen we graag met jou. Lees in onze blogs en downloads alles over de laatste ontwikkelingen op het gebied van inbound marketing. Zo begrijp je ons net wat beter als we weer eens in ons enthousiasme doordraven.
De Afdeling Marketing is in 5 jaar tijd enorm gegroeid. We gingen van het cafetariamodel met menukaart voor de marketeer naar de inbound marketing methodiek. Nu staat ons Proven Proces de ‘marketingafdeling in 100 dagen’. Maar… we hebben nog veel meer plannen. Benieuwd naar onze toekomstvisie? Dat lees je hier!
Nieuw: Account Based Marketing software van HubSpot.
Met HubSpot zet je nu een ABM-campagne binnen enkele minuten op. Je hebt met HubSpot Sales Professional of Enterprise alle functionaliteiten die je nodig hebt om succesvol een ABM-programma uit te voeren.
Door de COVID-19 uitbraak en de wereldwijde economische recessie heerst er grote onzekerheid bij zowel consumenten als bedrijven. In deze blog benoemen we verschillende onderdelen van inbound marketing die jou tijdens deze crisis kunnen helpen.
Trek dat toetsenbord er dus maar bij, want bloggen is een slimme manier om je bedrijf of organisatie in een positief daglicht te zetten. Alleen… wat voor soort blogposts scoren nu eigenlijk het best? In deze blogpost lees je interessante weetjes over het schrijven van een goede blogpost.
Wat onderscheidt Nike van Adidas en Heineken van Hertog Jan? Het zijn niet de producten, want die zijn vrijwel identiek.
Je loopt echt niet harder op Nike Air Zoom Pegasus dan op Adidas Solar Glide ST.
En tijdens een blinde smaaktest proeft vrijwel niemand het verschil tussen de pilsners van Heineken en Hertog Jan. Maar wat maakt ze dan toch zo verschillend?