Blog

In 7 stappen het maximale uit HubSpot halen

Haal jij al alles uit HubSpot wat erin zit? De kans is groot dat het antwoord ‘nee’ is. In dit blog delen we 7 stappen om het maximale uit HubSpot te halen.

Lees verder

Positionering: Hoe krijg je jouw merk in het hoofd van je klant?

Je wilt dat jouw klanten aan jou denken wanneer ze jouw product of dienst nodig hebben. Dan is het wel belangrijk dat je klanten weten wie je bent en wat je voor je klanten doet. Dat begint bij het vastleggen van je positioneringsstatement. We leggen je hier uit hoe je die vrij eenvoudig zelf kunt opstellen.

Lees verder

Wat is het verschil tussen Account Based Marketing en Inbound Marketing?

Veel marketeers denken dat ze een keuze moeten maken tussen Account Based Marketing en Inbound Marketing als leidende tactiek. Maar is dat eigenlijk wel zo? Het antwoord is nee. Als je ze goed gebruikt, vullen de twee tactieken elkaar juist aan.
Maar let op, ze verschillen wel van elkaar. Lees hier verder als je benieuwd bent naar de verschillen en hoe ze elkaar aanvullen.

Lees verder

De 7 voordelen van HubSpot CMS

De HubSpot CMS Hub biedt een aantal belangrijke voordelen als je het vergelijkt met andere content managementsystemen. Welke dat zijn? Dat lees je hier!

Lees verder

Account Based Marketing

Ben jij salesmanager of marketeer binnen B2B en is het jou droom om die ene klant te bereiken? Weet jij zeker dat jouw product of dienst perfect aansluit bij dat ene grote bedrijf? Maar bereik je met je huidige marketing- en salesaanpak nog geen succes? Dan is het tijd voor een andere marketingstrategie. Account Based Marketing is de manier om je gerichte marketingacties te uiten op vooraf geselecteerde accounts. Met als doel: jouw droomklant binnenhalen!

Lees verder

10 redenen waarom wij marketing nerds geweldig vinden

Ieder bedrijf en persoon heeft een marketingnerd in zijn leven nodig. Dé 10 redenen waarom marketingnerds geweldig zijn. Herken jij jezelf er ook in?

Lees verder

De Afdeling Marketing 5 jaar!

De Afdeling Marketing is in 5 jaar tijd enorm gegroeid. We gingen van het cafetariamodel met menukaart voor de marketeer naar de inbound marketing methodiek. Nu staat ons Proven Proces de ‘marketingafdeling in 100 dagen’. Maar… we hebben nog veel meer plannen. Benieuwd naar onze toekomstvisie? Dat lees je hier!

Lees verder

Waarde creëren in crisistijd

In lastige periodes bezuinigen bedrijven snel op marketingactiviteiten. De gevolgen van deze keuze merken ze pas later. Bedrijven die hun strategie op de juiste manier aanpassen, kunnen tijdens een crisis hun prestaties behouden. De vraag is alleen; hoe?

Lees verder

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang; Inspirerende marketing voorbeelden, tips en inzichten waar je direct mee aan de slag kan.

Je ontvangt max 1x per maand onze nieuwsbrief.