Blog

Marketing is net als koken: je raakt nooit uitgeleerd. Elke dag leren we weer een beetje meer over inbound marketing en HubSpot. Niet alleen door trainingen en het verslinden van boeken, vooral door de dagelijkse praktijkervaring. Zo blijven ook wij vakinhoudelijk bij. En die kennis delen we graag met jou. Lees in onze blogs en downloads alles over de laatste ontwikkelingen op het gebied van inbound marketing. Zo begrijp je ons net wat beter als we weer eens in ons enthousiasme doordraven.

Inbound en outbound marketing in B2B: een cruciale synergie 

Inbound en outbound marketing. Gaan ze samen? Of gebruik je ieder los van elkaar? En als je voor dat laatste kiest: hoe zet je ze dan in? Stuk voor stuk goede vragen. Tijd om eens te kijken naar B2B-marketing en hoe je inbound én outbound zo goed mogelijk inzet om daarmee je online zichtbaarheid en leadgeneratie te verbeteren.

Lees verder

Dit zijn de vier meest gebruikte inbound marketingstrategieën

Voor de uitvoering van succesvolle inbound marketingcampagnes is een inbound marketingstrategie essentieel. Maar welke kies je? In dit blog vertellen we je over de 4 meest gebruikte inbound marketingstrategieën.

Lees verder

De voordelen van Inbound Marketing

Inbound marketing is misschien nieuw voor je. Een nieuwe term, een andere manier van werken, wat kun je ermee? Daarom vertellen wij je graag meer over Inbound Marketing en wat de belangrijkste voordelen zijn van Inbound Marketing.

Lees verder

Wat is het verschil tussen Account Based Marketing en Inbound Marketing?

Veel marketeers denken dat ze een keuze moeten maken tussen Account Based Marketing en Inbound Marketing als leidende tactiek. Maar is dat eigenlijk wel zo? Het antwoord is nee. Als je ze goed gebruikt, vullen de twee tactieken elkaar juist aan.
Maar let op, ze verschillen wel van elkaar. Lees hier verder als je benieuwd bent naar de verschillen en hoe ze elkaar aanvullen.

Lees verder

Waarom leadgeneratie voor MKB-bedrijven vaak mislukt: de grootste valkuilen uitgelegd

In het doolhof van B2B marketing sta jij als eenzame krijger voor een immense uitdaging. In dit blog de drie meest voorkomende valkuilen die B2B marketeers in hun eentje moeten trotseren bij het genereren van leads voor hun MKB-bedrijf.

Lees verder

Personalisatie en automatisering in de opvolging van je leads: gaat dat wel hand in hand?

Personalisatie verhoogt de betrokkenheid, versterkt de vertrouwensrelatie en verbetert de conversiepercentages. Ontdek drie manieren hoe je dit kunt eenvoudig kunt automatiseren voor elke lead met HubSpot.

Lees verder

De nieuwe AI content assistent van HubSpot: handig, maar is het veilig?

De HubSpot AI content assistent - Erg fijn, maar niet helemaal risicovrij. We leggen je graag uit waar de risico’s zitten en ook hoe je deze vermijdt. Zo kun je met een gerust hart gaan ontdekken of AI content assistent iets voor je is.

Lees verder

Heb ik een inbound marketing team nodig?

Als marketeer wil je de online zichtbaarheid van je merk en website vergroten. Je wilt meer sales leads creëren. Je weet dat structurele inbound marketing hiervoor onmisbaar is. Maar waar haal je de tijd vandaan naast alle andere marketingacties? En beschik je wel over alle expertise die daarvoor nodig is?

Lees verder