Blog

Klantcase merkpositionering: Idos interieurs

Een onderscheidende merkpositionering, dat was de opdracht die Idos interieurs ons heeft gegeven. We zijn gestart met het merkkompas van Idos. In deze klantcase vertelt Rian van Ee haar ervaringen en wat het Idos heeft opgeleverd.

Lees verder

Top 5 voor jou gelezen januari 2018

In deze blogpost staat een selectie van de 5 meest interessante en opvallendste online marketingartikelen en het belangrijkste nieuws van de afgelopen maand. De artikelen hebben allemaal een korte inleiding. Lees snel verder, zo weet je zeker dat je up-to-date bent van alle online marketingontwikkelingen.

Lees verder

De merkovertuiging

Deel 2 van bedrijf naar merk

In de kern van het merkkompas staat de overtuiging. Hiermee begint het, hiermee bepaal je het hart en drive van je merk. Met een goede merkovertuiging breng je mensen in beweging. Je medewerkers, je leveranciers en vooral je klanten natuurlijk.

Maar hoe bepaal je nu wat jouw merkovertuiging is?

Lees verder

De werkelijke waarde van een onderscheidende positionering

Er zijn vele redenen om van je bedrijf een sterk merk te maken. Met een onderscheidende positionering creëer je (financiële) meerwaarde en impact. In feite ontstaat daarmee een sneeuwbaleffect van kwalitatieve en impactvolle groei. Waarom? Dat lees je in dit artikel.

Lees verder

Hoe vergroot je de online zichtbaarheid van jouw bedrijf?

Hoe zorg je er nu voor dat juist jouw bedrijf eerder gevonden wordt dan je concurrent? Sterker nog, hoe zorg je er voor dat jouw doelgroep zelfs een voorkeur voor jou heeft als hij verschillende aanbieders met elkaar gaat vergelijken?

Doorloop de volgende 6 stappen.

Lees verder

7 vragen over e-mailmarketing

E-mailmarketing zou een groot onderdeel van je marketingmix moeten zijn. Veel bedrijven hebben dat nog niet echt door en natuurlijk betekent “groot” voor elk bedrijf iets anders. Feit is dat e-mail een direct kanaal is voor verkoop maar zeker ook voor klantenbinding.

Maar waar moet je allemaal rekening mee houden? Met de antwoorden op de zeven vragen kom je meer te weten.

Lees verder

Succesvol met Email marketing: van leads naar klanten in het MKB

Na een succesvol event is het belangrijk om de deelnemers op te volgen. Dit kan heel goed met email marketing. Het is de perfecte manier om klanten op de hoogte te houden over de laatste ontwikkelingen van jouw bedrijf. In dit blog een aantal handige tips en tricks hoe je e-mailmarketing kan inzetten na succesvolle evenementen, webinars, ontbijtsessies, workshops etc.

Lees verder

Help! Welke e-mailmarketing tools heb ik nodig voor mijn campagne?

Het aantal software tools voor e-mailmarketing is de laatste jaren explosief gegroeid. Het lijkt wel of de markt zich maandelijks uitbreidt met nieuwe ‘must have’-marketingsoftware. Het gevolg is dat het marketing landschap complexer wordt en ondernemers zoals jij door de bomen het bos niet meer zien. Raak vooral niet in paniek. Zet een stap terug en vraag jezelf af wat je wilt bereiken. Ga vervolgens op zoek naar de software die het beste aansluit op jouw behoeften. In deze blogpost geven we je alvast enkele handvatten voor deze zoektocht.

Lees verder

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang; Inspirerende marketing voorbeelden, tips en inzichten waar je direct mee aan de slag kan.

Je ontvangt max 1x per maand onze nieuwsbrief.