Blog

Het merkkompas

Deel 1: Van bedrijf naar merk

We weten dat wanneer we meer aandacht geven aan de uitstraling van ons bedrijf dat dit goed is voor de klantervaring. Met het Merkkompas bieden we hiervoor een heel handig hulpmiddel. Met een goed merkkompas maak je makkelijker keuzes en werk je consistenter aan de koers en uitstraling van jouw merk.

Lees verder

De Afdeling Marketing is HubSpot Silver Partner!

Sinds half mei 2018 zijn we officieel HubSpot Silver Partner geworden. Dat betekent dat je bij ons terecht kunt voor solide inbound marketing advies en diensten die we met HubSpot uitstekend kunnen uitvoeren.

Lees verder

Linkbuilding vergroot je online zichtbaarheid

Er zijn drie knoppen waar je aan kunt draaien om je online zichtbaarheid te vergroten: content, linkbuilding en techniek. Deze blog gaat over de tweede knop: Linkbuilding.

Linkbuilding is vergelijkbaar met het bouwen van een netwerk in de echte wereld. Zo’n netwerk zorgt ervoor dat mensen je kennen en weten te vinden. En anderen op je bestaan wijzen. Maar hoe werkt dat online?

Lees verder

Content verbeteren voor online zichtbaarheid

Online zichtbaarheid: daarvoor is SEO de heilige graal. Zonder goede zoekmachine optimalisatie verdwijn je in de krochten van het internet om nooit meer gevonden te worden.

Om dit te voorkomen kun je voor zoekmachine optimalisatie aan drie knoppen draaien: content, techniek en linkbuilding. In dit blog knop 1: optimalisatie van je content.

Lees verder

Klantcase merkpositionering: Idos interieurs

Een onderscheidende merkpositionering, dat was de opdracht die Idos interieurs ons heeft gegeven. We zijn gestart met het merkkompas van Idos. In deze klantcase vertelt Rian van Ee haar ervaringen en wat het Idos heeft opgeleverd.

Lees verder

Hoe vergroot je de online zichtbaarheid van jouw bedrijf?

Hoe zorg je er nu voor dat juist jouw bedrijf eerder gevonden wordt dan je concurrent? Sterker nog, hoe zorg je er voor dat jouw doelgroep zelfs een voorkeur voor jou heeft als hij verschillende aanbieders met elkaar gaat vergelijken?

Doorloop de volgende 6 stappen.

Lees verder

7 vragen over e-mailmarketing

E-mailmarketing zou een groot onderdeel van je marketingmix moeten zijn. Veel bedrijven hebben dat nog niet echt door en natuurlijk betekent “groot” voor elk bedrijf iets anders. Feit is dat e-mail een direct kanaal is voor verkoop maar zeker ook voor klantenbinding.

Maar waar moet je allemaal rekening mee houden? Met de antwoorden op de zeven vragen kom je meer te weten.

Lees verder

Succesvol met Email marketing: van leads naar klanten in het MKB

Na een succesvol event is het belangrijk om de deelnemers op te volgen. Dit kan heel goed met email marketing. Het is de perfecte manier om klanten op de hoogte te houden over de laatste ontwikkelingen van jouw bedrijf. In dit blog een aantal handige tips en tricks hoe je e-mailmarketing kan inzetten na succesvolle evenementen, webinars, ontbijtsessies, workshops etc.

Lees verder

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang; Inspirerende marketing voorbeelden, tips en inzichten waar je direct mee aan de slag kan.

Je ontvangt max 1x per maand onze nieuwsbrief.