Blog

Marketing is net als koken: je raakt nooit uitgeleerd. Elke dag leren we weer een beetje meer over inbound marketing en HubSpot. Niet alleen door trainingen en het verslinden van boeken, vooral door de dagelijkse praktijkervaring. Zo blijven ook wij vakinhoudelijk bij. En die kennis delen we graag met jou. Lees in onze blogs en downloads alles over de laatste ontwikkelingen op het gebied van inbound marketing. Zo begrijp je ons net wat beter als we weer eens in ons enthousiasme doordraven.

Waarom leadgeneratie voor MKB-bedrijven vaak mislukt: de grootste valkuilen uitgelegd

In het doolhof van B2B marketing sta jij als eenzame krijger voor een immense uitdaging. In dit blog de drie meest voorkomende valkuilen die B2B marketeers in hun eentje moeten trotseren bij het genereren van leads voor hun MKB-bedrijf.

Lees verder

Personalisatie en automatisering in de opvolging van je leads: gaat dat wel hand in hand?

Personalisatie verhoogt de betrokkenheid, versterkt de vertrouwensrelatie en verbetert de conversiepercentages. Ontdek drie manieren hoe je dit kunt eenvoudig kunt automatiseren voor elke lead met HubSpot.

Lees verder

De nieuwe AI content assistent van HubSpot: handig, maar is hij veilig?

De HubSpot AI content assistent - Erg fijn, maar niet helemaal risicovrij. We leggen je graag uit waar de risico’s zitten en ook hoe je deze vermijdt. Zo kun je met een gerust hart gaan ontdekken of AI content assistent iets voor je is.

Lees verder

Heb ik een inbound marketing team nodig?

Als marketeer wil je de online zichtbaarheid van je merk en website vergroten. Je wilt meer sales leads creëren. Je weet dat structurele inbound marketing hiervoor onmisbaar is. Maar waar haal je de tijd vandaan naast alle andere marketingacties? En beschik je wel over alle expertise die daarvoor nodig is?

Lees verder

7 killer content tips voor jouw B2B viral socials

Heb jij moeite met het verwerken van al je ideeën in goede social media posts? Krijg je weinig likes, reacties en shares? Zoek je samenhang in je socials? JA? Dan is het de hoogste tijd om verder te lezen!

Lees verder

Positionering: Hoe krijg je jouw merk in het hoofd van je klant?

Je wilt dat jouw klanten aan jou denken wanneer ze jouw product of dienst nodig hebben. Dan is het wel belangrijk dat je klanten weten wie je bent en wat je voor je klanten doet. Dat begint bij het vastleggen van je positioneringsstatement. We leggen je hier uit hoe je die vrij eenvoudig zelf kunt opstellen.

Lees verder

De 7 voordelen van HubSpot CMS

De HubSpot CMS Hub biedt een aantal belangrijke voordelen als je het vergelijkt met andere content managementsystemen. Welke dat zijn? Dat lees je hier!

Lees verder

Account Based Marketing

Ben jij salesmanager of marketeer binnen B2B en is het jou droom om die ene klant te bereiken? Weet jij zeker dat jouw product of dienst perfect aansluit bij dat ene grote bedrijf? Maar bereik je met je huidige marketing- en salesaanpak nog geen succes? Dan is het tijd voor een andere marketingstrategie. Account Based Marketing is de manier om je gerichte marketingacties te uiten op vooraf geselecteerde accounts. Met als doel: jouw droomklant binnenhalen!

Lees verder