Jouw afdeling marketing

Je nieuwe collega is een volledig marketingteam

Want onze strategische marketeer, campagnecoördinator, contentmanager, HubSpot-specialist en copywriter vlammen als één team. Wij geloven dat die expertises niet in één persoon te vangen zijn. Vergeet die vacaturetekst voor een fulltime marketeer. Met ons haal je alles in huis – voor ongeveer de kosten van één nieuwe collega.

Als volledig marketingteam zijn we er voor jou. Om jou te laten schitteren. Jij bent onze Max Verstappen. Of Beyoncé. Desnoods Rob Trip van het journaal. Want hoe groot of klein je doelen ook zijn, wij zorgen ervoor dat de marketing optimaal presteert. Eén klus moet je zelf blijven doen: de credits nemen voor het succes.

Strategisch contentmarketeer

Dit is jouw team

Contentmarketingstrateeg

Maak kennis met jouw geheime wapen: de contentmarketingstrateeg. Jouw strategische sparringpartner en de architect achter de slimme plannen en gedetailleerde rapportages. Samen kijken jullie naar jouw belangrijkste doelen en hoe je die bereikt met slimme B2B-marketingstrategieën. Buyer persona’s, customer journeys en strakke contentplannen uitwerken: het is voor onze strateeg gesneden koek.

Content coördinator

Contentcoördinator

Overzicht nodig? Onze contentcoördinator is de spil van jouw marketingteam. Deze organisatorische krachtpatser zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van begin tot eind. En ze houdt de touwtjes stevig in handen als het gaat om projectmanagement en planning. Met haar oog voor detail en gestructureerde aanpak, blijft er niets aan het toeval over.

Copywriter

Copywriter met branchekennis

Maak kennis met de woordkunstenaar van het marketingteam: een copywriter uit onze vaste poule. Voor elke branche hebben we de juiste fit. Onze copywriter weet precies hoe die jouw boodschap helder en overtuigend overbrengt in pakkende expert content. Of het nu gaat om een blogpost, whitepaper, of case study, deze schrijver creëert content die niet alleen informatief is, maar ook boeiend en aansprekend.

Marketing Automation Specialist

Onze Marketing Automation specialisten kent HubSpot beter dan d’r eigen broekzak. Van implementatie tot dagelijkse campagneoptimalisaties. Onze MKB-klanten halen hun doelstellingen dankzij slimme flows en automation. Onze specialist zorgt dat de juiste leads via HubSpot altijd in contact komen met de juiste collega’s.

Content manager

Contentmanager

Het creatieve promotiebrein die jouw expert content de wereld in slingert. Onze contentmanager zorgt ervoor dat elke post op social media, elke LinkedIn-advertentie en elke e-mailcampagne perfect aansluit bij jouw merkstem en doelen. Met oog voor detail creëert deze professional promotionele content die opvalt, engageert en converteert.

Zo werken we samen

We werken op afstand, al zijn we altijd dichtbij. Want:

  • Dagelijks hebben we contact via Teams, mail of telefoon
  • Wekelijks praten we over de resultaten, planning en verdelen we acties voor de komende week
  • In HubSpot is alles wat je wil weten en meten in real-time te zien
  • We houden altijd overzicht in de contentkalender

Maandelijks steken we de koppen bij elkaar tijdens een uitgebreid overleg. Dan nemen we de gekozen strategie onder de loep. Wat hebben we geleerd? Passen we ons plan aan? Ook wij willen blijven leren en het optimale uit ons werk halen, dus soms zetten we een experiment op. Vaak is jouw belangrijkste stakeholder ook van de partij. We rapporteren de resultaten en nieuwe inzichten, laten zien wat we hebben gedaan op basis van cijfers en bepalen de acties voor de komende maand.

Na het overleg heb je in ieder geval 1 nieuwe e-mail in je inbox: een presentatie in je eigen huisstijl, zodat je de resultaten eenvoudig kunt presenteren of delen.

Andere expertise nodig?

Marketing is veelomvattend, daar vertellen we niks nieuws mee. Je kunt onmogelijk overal goed in zijn. Een overkoepelend ding wat in onze ogen altijd essentieel is: thought leader zijn in jouw domein. Wij helpen je daarom autoriteit op te bouwen, met een vast ritme en een eigen afdeling marketing.

We hebben best verstand van online advertising, websiteontwikkeling, branding en positionering, maar daarvoor verwijzen we je graag door naar ons brede netwerk. Daar zijn we heel eerlijk in. Hulp nodig? Natuurlijk helpen we met een briefing of review, de opdracht geef je zelf.

Meer weten? Neem contact op met Ronald

Veelgestelde vragen

Natuurlijk! Wij zeggen vaak ‘bring your own’. Ben je gewend te werken met een eigen copywriter en is hij of zij al helemaal bekend met jullie product en markt? Dan is dat alleen maar een groot voordeel. Wel is het dan belangrijk en effectief dat je copywriter aansluit bij ons proces. Want ons proces is inmiddels zo fijn geslepen en wij zijn zo op elkaar ingespeeld dat een wijziging hierop niet ten goede komt aan de effectiviteit van de campagnes. En het werkplezier natuurlijk!

Nee, die hebben wij niet. Adverteren op Google is zo specialistisch en de ontwikkelingen daarin gaan zo snel dat je dat er niet even bij doet. Je doet het goed of je doet het niet, vinden wij. Daarom werken wij met vaste partners die niets anders doen dan online advertising. Zij werken direct voor jou en onze inbound marketeer stemt met dit bureau de campagnes af en bespreekt inzichten en verbeteringen. Daarmee staat onze inbound marketeer schouder aan schouder met jou.
Werk je al met een online advertising bureau? Geen probleem. Ook hier geldt, ‘bring your own’!

Wij zijn gewend om te werken vanuit huis en vanuit ons kantoor in Utrecht. Dat is voor ons het meest effectief gebleken. We proberen ook regelmatig bij jullie op kantoor te werken. Vooral ook om cultuur te snuiven, tijd te nemen voor koffiepraat en je collega’s te leren kennen. Dat maakt het leuker en makkelijker in de uitvoering van de inbound marketingcampagnes.

Nee, je deelt het team gemiddeld genomen met 4 tot 5 andere klanten. Gemiddeld werkt het gehele team 1 dag per week aan jullie marketingcampagnes en expert content.