Heb ik een inbound marketing team nodig?
Als marketeer wil je de online zichtbaarheid van je merk en website vergroten. Je wilt meer sales leads creëren. Je weet dat structurele inbound marketing hiervoor onmisbaar is. Maar waar haal je de tijd vandaan naast alle andere marketingacties? En beschik je wel over alle expertise die daarvoor nodig is?
Doe je het zelf, huur je een freelancer in, neem je een nieuwe werknemer aan of sla je de handen ineen met een volledig marketingteam? Wij maakten onderstaande infographic om je te helpen in de keuze.
Meer weten over inbound marketing?
Wil je meer weten over inbound marketing? Of ben je nog niet zeker of inbound marketing wel de beste strategie is? We hebben alle basisinformatie over inbound marketing voor je uitgewerkt in ons e-book. Download het gratis e-book hier.
De voordelen van inbound marketing
Ben je nog niet helemaal overtuigd van inbound marketing of heb je nog wat scherpe argumenten nodig om je MT ook enthousiast te maken? We hebben een aantal overtuigende voordelen voor je op een rij gezet: van het verlagen van de cost per lead, tot het vergroten van online vindbaarheid. Lees ze in ons blog ‘De voordelen van inbound marketing’.
Worden wij jouw nieuwe marketingteam?
Ons inbound marketingteam neemt het werk waar jij veel tijd mee kwijt bent, of juist niet aan toe komt, uit handen. We zorgen voor structuur, ritme en maandelijkse campagnes. Jij kan mooie resultaten laten zien aan het management en houdt ondertussen tijd over voor de overkoepelende marketingstrategie.
Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Plan dan een introductiegesprek in met Ronald