Waardevolle leads

Inbound Marketing Pakket

Je wordt overspoeld met emailberichten, banners, advertenties en zelfs nog met koude acquisitie gesprekken (terwijl iedereen weet dat dit niet meer werkt). Jouw tijd is schaars en als je iets nodig hebt dan zoek je zelf wel een oplossing. Met dat inzicht gebruiken wij de inbound marketing methodiek om waardevolle leads te genereren. Wij zijn daarin als bureau gecertificeerd.

Inbound marketing is een strategie waarmee je zorgt dat potentiële klanten naar je toekomen. Je wordt door je doelgroep gevonden omdat je zinvolle en handige informatie met ze deelt, in plaats van dat je overal en aan iedereen je product of dienst pusht.

Inbound Marketing zorgt structureel voor meer leads en nieuwe klanten

Het inbound marketing pakket stellen we samen op basis van jouw budget en de snelheid waarmee je resultaat wilt zien. Want, meer inbound betekent meer waardevolle leads.

Inbound Starter €3250

Voor MKB bedrijven die een continue stroom met waardevolle leads willen voor het salesteam.

Content creatie en publicatie

  • 2 blogposts
  • 1 nieuwsbrief
  • Social media publicatie

Leadgeneratie campagne per 3 maanden

  • 1x conversie aanbod (whitepaper/ebook)
  • Landingspagina
  • Uitwerken conversiepad
  • Leadnurturing en automation flow
Inbound Pro €3750

Het inbound marketing pakket voor bedrijven die hun salesteam een boost willen geven.

Content creatie en publicatie

  • 2 blogposts
  • 1 nieuwsbrief
  • Social media publicatie

Leadgeneratie campagne

  • 1x conversie aanbod (whitepaper/ebook)
  • Landingspagina
  • Uitwerken conversiepad
  • Leadnurturing en automation flow

Overdracht Leads aan sales

  • Per lead waardevolle inzichten op basis van interacties.
  • Maandelijks persoonlijke overdracht van leads aan sales met tips en advies voor benadering.
Inbound Maatwerk vanaf €2000

Daag ons uit!
Vertel ons wat je ambities zijn en we stellen een pakket samen om deze te realiseren.

Ieder pakket is inclusief
Landingspagina
SEO optimalisatie
Smart Call to Action
Conversie optimalisatie
E-mail Marketing
Leadscoring
Workflows
Maandelijkse rapportage
Extra opties

De pakketten zijn zo samengesteld dat ze zorgen voor duurzame groei en leadgeneratie. Wil je deze een extra boost geven dan is het mogelijk het pakket tijdelijk of structureel aan te vullen met:

  • Online advertising
  • Social Advertising

Zo pakken we het aan

Wij geloven dat leadgeneratie vanuit het merk moet worden gedaan. Het gaat dus niet alleen om het genereren van leads en sales, maar ook om het versterken van jouw merk. Campagnes bedenken we dan ook altijd vanuit de merkpositie en merkwaarden, zodat je verhaal consistent naar buiten wordt gebracht. Natuurlijk kun je van ons verwachten dat we bij elk pakket duidelijk aan- geven welke middelen we inzetten en wat het resultaat is.

Wij werken Agile zodat we de belangrijkste taken met de meeste impact altijd als eerste oppakken. Dus de ene keer optimaliseren we bestaande content, de andere keer passen we conversiedoelen aan of verwerken we nieuwe ontwikkelingen in bestaande campagnes. Wat het ook is, resultaat staat voorop.

Iedere maand bespreken we de resultaten van onze acties en bepalen we met elkaar welke acties de komende maand de meeste waarde toevoegen.

FAQ

Is Marketing Automation software vereist?
Ja. Om het werk efficiënt uit te voeren, profielen op te bouwen en resultaat te meten en te garanderen is een licentie op inbound marketing automation software noodzakelijk. Wij werken met HubSpot of ActiveCampaign. Het maandabonnement is exclusief de licentie- en installatiekosten voor deze pakketten.

Wanneer zie ik resultaat?
Deze aanpak is duurzaam maar vraagt wel enige tijd. In onze ervaring zijn na 2 maanden de eerste resultaten zichtbaar, afhankelijk van je huidige marketingprestaties en hoeveel inbound marketing activiteiten je wilt inzetten. En na 3-5 maanden draait de leadmachine op volle toeren.

Wat is het voordeel van een pakketprijs per maand?
Voor een vast bedrag per maand krijg je een geïntegreerde marketingaanpak die nodig is om jouw doelstellingen te realiseren. Zoals: bloggen, content creatie, landingspagina’s, e-mailmarketing, SEO, website-optimalisatie, inzet van sociale media, lead nurturing, strategie, maandelijkse rapportage en meer…

Wat is de looptijd van een contract?
Het contract heeft een looptijd van 12 maanden. Maar je kunt deze altijd opzeggen. We hanteren een opzegtermijn van drie maanden omdat de leadcampagnes per drie maanden worden opgezet.

Inbound Starter
Inbound Pro
Inbound Maatwerk