De vraag
Onze rol
We werken al ruim twee jaar intensief samen aan de gestelde doelen. Daarbij zetten we diverse expertises en diensten in.
- Contentmarketing: om autoriteit op te bouwen en de online vindbaarheid op de belangrijke zoektermen te vergroten
- Merkpositionering versterken: we hebben het merkkompas voor WagenPlan opgesteld en daarmee de shift gemaakt van duurzame mobiliteit naar rendement op mobiliteit.
- E-mailmarketing: middels e-mailmarketing bouwen we een relatie op met klanten en prospects. We informeren ze proactief, houden ze betrokken en creëren verkoopkansen.
- Campagnes: we hebben diverse online campagnes opgezet om de naamsbekendheid van WagenPlan te vergroten en de nieuwe positionering te versterken.
- Inbound marketing: middels de inbound marketing-aanpak bouwen we structureel aan de vindbaarheid van WagenPlan en leveren we waardevolle leads voor het salesteam.
Verder nemen we alle ad-hoc-activiteiten over en voeren deze zelfstandig uit. We rapporteren maandelijks over de voortgang en behaalde resultaten.