De vraag
Onze rol
Ruim twee jaar werken we intensief samen aan de gestelde doelstellingen en zetten we diverse expertises en diensten in.
- Content marketing: om autoriteit op te bouwen en de online vindbaarheid op de belangrijke zoektermen te vergroten
- Merkpositionering versterken: we hebben het merkkompas voor WagenPlan opgesteld en daarmee de shift gemaakt van duurzame mobiliteit naar rendement op mobiliteit.
- Emailmarketing: middels emailmarketing bouwen we een relatie op met klanten en prospects. We informeren ze pro-actief, houden ze betrokken en creëren verkoopkansen.
- Campagnes: we hebben diverse online campagnes opgezet om de naamsbekendheid van WagenPlan te vergroten en de nieuwe positionering te versterken.
- Inbound marketing: middels de inbound marketing aanpak bouwen we structureel aan de vindbaarheid van WagenPlan en leveren we waardevolle leads voor het sales team.
Verder nemen we alle ad-hoc activiteiten over en voeren deze zelfstandig uit en rapporteren we maandelijks op de voortgang en behaalde resultaten.