Je wilt aan de slag met je merk om je merkpositionering versterken. Dat is slim want klanten hebben een voorkeur voor sterke merken. Merken waar je gewoon zaken mee WILT doen. Werken aan je merk begint bij het vastleggen daarvan. Wij gebruiken hiervoor het MerkKompas. Lees hier meer over in ons handboek merkpositionering. In dit handboek leggen we uit wat de waarde is van een sterke merkpositionering.
Wat onderscheidt jouw merk van je concurrenten? Waarom geven je klanten jou de voorkeur? Dat zijn de meest fundamentele vragen bij het ontwikkelen van een sterk merk. Tijdens een interactieve en inspirerende workshop vinden we de antwoorden. En we leggen ze vast in het MerkKompas. Het fundament van jouw merk.
Een sterk merk bouwen begint bij de overtuiging, het hart en drive van je merk. Daarvoor moet je diep graven en schaven.
Tijdens een workshop van 1 dagdeel werken we verschillende opdrachten uit. Opdrachten die als doel hebben om het unieke karakter en boodschap van je merk te ontdekken.
Het MerkKompas van jouw merk. Een essentiële tool waarmee je jouw merk verder vorm geeft. Dat zorgt voor focus en samenhang. Het helpt je om de koers naar een sterke identiteit vast te houden.
De uitwerking van een paar huiswerk opdrachten, één dagdeel van jou en 2 of 3 andere collega’s, liefst multidisciplinair. Veel energie en enthousiasme. En een investering van 4999,-.
Wil je ook aan de slag gaan met je merk? Laat hier je gegevens achter. Dan nemen we per direct contact met je op voor aanvullende informatie.