Wat onderscheid jouw merk van je concurrenten? Waarom geven je klanten jou de voorkeur? Tijdens een interactieve en inspirerende workshop vinden we de antwoorden.
Inbound Marketing Specialist. Heeft passie voor bedrijven met een uniek verhaal en onderscheidende aanpak. Altijd nieuwsgierig naar wat er achter de horizon ligt en zet graag de koers uit om dat zo snel mogelijk te halen.
Je wilt dat jouw klanten aan jou denken wanneer ze jouw product of dienst nodig hebben. Dan is het wel belangrijk dat je klanten weten wie je bent en wat je voor je klanten doet. Dat begint bij het vastleggen van je positioneringsstatement. We leggen je hier uit hoe je die vrij eenvoudig zelf kunt opstellen.
Deel 2 van bedrijf naar merk
In de kern van het merkkompas staat de overtuiging. Hiermee begint het, hiermee bepaal je het hart en drive van je merk. Met een goede merkovertuiging breng je mensen in beweging. Je medewerkers, je leveranciers en vooral je klanten natuurlijk.
Maar hoe bepaal je nu wat jouw merkovertuiging is?