Een sterke en onderscheidende merkpositionering start met een onderscheidende boodschap en een herkenbare identiteit. Geformuleerd vanuit een overtuigende missie. We leggen die vast en gebruiken die om de koers te bepalen en als rode draad door alle marketingactiviteiten.
Wat onderscheidt jouw merk van je concurrenten? Waarom hebben je klanten een voorkeur voor jouw merk? Dat zijn de meest fundamentele vragen bij het ontwikkelen van een sterk merk. We leggen ze vast in het MerkKompas. Met het MerkKompas heb je een hulpmiddel in handen om keuzes te maken en consistent te werken aan de koers, uitstraling en ervaring van jouw merk.
De elevator pitch is een korte presentatie van maximaal 60 seconden waarin je jezelf of je idee verkoopt. Elevator pitch staat voor liftpraatje. Als je bij een potentiële klant of werkgever in de lift zou staan, wil je hem of haar snel je toegevoegde waarde duidelijk kunnen maken.
Doe je al het één en ander aan marketing maar weet je niet zeker of je wel de juiste dingen doet? Blijven je resultaten achter op je doelstellingen? Geloof je dat je meer met marketing kunt bereiken maar weet je niet hoe? Ons beproefde marketingplan op 1 A4 methodiek zet je doelstellingen op scherp en helpt je de juiste acties te formuleren. Zodat je hier direct zelf mee aan de slag kunt.