Kijk bij ook bij onze inboundmarketing
Mijn rol bij De Afdeling marketing is E-mail- en LeadMarketeer en websites optimaliseren. Hoe genereer je leads uit een online-campagne en hoe worden ze klant, daar hou ik mij mee bezig voor zowel onze klanten als voor ons zelf. Verder ben ik enthousiast en toegankelijk in de omgang. Vertrouwen, ruimte voor creativiteit en samen de klus klaren, maakt werken voor mij een feestje.
E-mailmarketing zou een groot onderdeel van je marketingmix moeten zijn. Veel bedrijven hebben dat nog niet echt door en natuurlijk betekent “groot” voor elk bedrijf iets anders. Feit is dat e-mail een direct kanaal is voor verkoop maar zeker ook voor klantenbinding.
Maar waar moet je allemaal rekening mee houden? Met de antwoorden op de zeven vragen kom je meer te weten.
Inbound marketing draait allemaal om het vullen van je funnel met leads en het converteren ervan naar klanten. Maar ook over het vasthouden en heractiveren van klanten. Daarvoor heb je een heel team nodig. En als MKB’er let je natuurlijk scherp op je budget. Met een set goedkope tools haal je al snel resultaten. Maak kennis met jouw inbound marketing team.