Eén team

Volledig inbound marketingteam

Je nieuwe collega is een volledig inbound marketingteam. Want onze marketingstrateeg, contentmarketeer, campagnecoördinator, HubSpot-specialist en copywriter vlammen als één team. Wij geloven dat die expertises niet in één persoon te vangen zijn. Vergeet die vacaturetekst voor een fulltime marketeer. Met ons haal je alles in huis – voor ongeveer de kosten van één nieuwe collega.

Als volledig inbound marketingteam zijn we er voor jou. Om jou te laten schitteren. Jij bent onze Max Verstappen. Of Beyoncé. Desnoods Rob Trip van het journaal. Want hoe groot of klein je doelen ook zijn, wij zorgen ervoor dat de marketing optimaal presteert. Eén klus moet je zelf blijven doen: de credits nemen voor het succes.

Dit is jouw team

Marketingstrateeg

Onze marketingstrateeg is – je raadt het al – je strategische sparringpartner. Een schipper met het roer stevig in handen, die je soepel naar nieuwe leads navigeert. Samen kijken jullie naar jouw belangrijkste doelen en hoe je die bereikt met inbound marketing. Buyer persona’s, customer journeys en strakke jaarplannen uitwerken: het is voor onze strateeg gesneden koek.

Contentmarketeer

Contentmarketeer

Het creatieve contentbrein. Globaal plan voor een campagne? De contentmarketeer kleurt het in met precies die content die jouw doelgroep wil lezen. En dan is het ook nog eens een perfectionist. Middelmatige content komt niet door de keuring, de prestaties van de bestaande content wordt nauw in de gaten gehouden en campagnes kunnen altijd verder geoptimaliseerd. Kwaliteit gegarandeerd.

HubSpot specialist

Onze HubSpot-specialist kent HubSpot beter dan d’r eigen broekzak. Van implementatie tot dagelijkse uitvoering. Onze MKB-klanten halen hun doelstellingen dankzij slimme flows en automation. Want onze specialist zorgt dat klanten via HubSpot altijd in contact komen met de juiste mensen.

Campagnecoördinator

Overzicht nodig? Onze campagnecoördinator is een topper in plannen en reviewen. En dat niet alleen – geen vraag is te gek. Van lastminutewijzigingen in content tot het beantwoorden van vragen van collega’s. Daardoor zijn inboundcampagnes altijd tiptop in orde.

Copywriter

Iedere branche is uniek. We hebben in ons netwerk een groep vaste copywriters die met hun inlevingsvermogen snel de juiste snaar raken en het juiste ritme vinden. Dit zorgt altijd voor knallende copy. Ook Engelstalige, daar draaien ze hun hand niet voor om. Loopt een tekst niet lekker? Hun schouders zijn breed genoeg om ze eronder te zetten.

Zo werken we samen

We werken op afstand. Al zijn we altijd dichtbij. Want:

  •  Dagelijks hebben we contact via Teams, mail of telefoon
  •  Wekelijks praten we over de resultaten, planning en verdelen we acties voor de komende week
  •  In HubSpot is alles wat je wil weten en meten real-time te zien
  • We houden altijd overzicht in De ContentKalender

Maandelijks steken we de koppen bij elkaar tijdens een uitgebreid overleg. Dan nemen we de gekozen strategie onder de loep. Wat hebben we geleerd? Passen we ons plan aan? Ook wij willen blijven leren en het optimale uit ons werk halen, dus soms zetten we een experiment op. Vaak is jouw belangrijkste stakeholder ook van de partij. We rapporteren de resultaten en nieuwe inzichten, laten zien wat we hebben gedaan op basis van cijfers en bepalen de acties voor de komende maand.

Na het overleg heb je in ieder geval 1 nieuwe e-mail in je inbox: een presentatie in je eigen huisstijl, zodat je de resultaten eenvoudig kan presenteren of delen.

Meer expertise nodig?

Marketing is veelomvattend, daar vertellen we niks nieuws mee. Je kunt onmogelijk overal goed in zijn.
Juist daarom zijn we specialist in inbound marketingcampagnes.
We hebben best verstand van online advertising, websiteontwikkeling, branding en positionering, maar daarvoor verwijzen we je graag door naar ons netwerk.
Daar zijn we heel eerlijk in. Hulp nodig? Natuurlijk helpen we met een briefing of review, de opdracht geef je zelf.

Starten met inbound marketing? Neem contact op met Ronald

Veelgestelde vragen

Natuurlijk! Wij zeggen vaak ‘bring your own’. Ben je gewend te werken met een eigen copywriter en is hij of zij al helemaal bekend met jullie product en markt? Dan is dat alleen maar een groot voordeel. Wel is het dan belangrijk en effectief dat je copywriter aansluit bij ons proces. Want ons proces is inmiddels zo fijn geslepen en wij zijn zo op elkaar ingespeeld dat een wijziging hierop niet ten goede komt aan de effectiviteit van de campagnes. En het werkplezier natuurlijk!

Nee, die hebben wij niet. Google advertising is zo specialistisch en de ontwikkelingen daarin gaan zo snel dat je dat er niet even bij doet. Je doet het goed of je doet het niet, vinden wij. Daarom werken wij met partners die niets anders doen dan Online advertising. Zij werken direct voor jou en onze inbound marketeer stemt met dit bureau de campagnes af en bespreekt inzichten en verbeteringen. Daarmee staat onze inbound marketeer schouder aan schouder met jou.
Oh ja, werk je al met een online advertising bureau? Geen probleem. Ook hier geldt, ‘bring your own’

Wij zijn gewend om te werken vanuit huis en vanuit ons kantoor in Utrecht. Dat is voor ons het meest effectief gebleken. We proberen ook regelmatig bij jullie op kantoor te werken. Vooral ook om cultuur te snuiven, tijd te nemen voor koffiepraat en je collega’s te leren kennen. Dat maakt het leuker en makkelijker in de uitvoering van de inbound marketingcampagnes.

Nee, je deelt het team gemiddeld genomen met 4 tot 5 andere klanten. Gemiddeld genomen werkt het gehele team 1 dag per week aan jullie inbound marketingcampagnes.