‘Meer’ is voor veel bedrijven de stip aan de horizon.
Het doel waar iedereen zich op richt en waar alles voor moet wijken.
Meer klanten, meer omzet, meer marktaandeel.
Terwijl ‘meer’ als doel op zich negatieve bijwerkingen kan hebben.
Meer stress, meer personeelsverloop, meer kosten om extra omzet te kunnen genereren.
Er zijn ook bedrijven die niet focussen op ‘meer’, maar op ‘beter’.
Ze hebben iets wat andere bedrijven missen: overtuiging.
Het zijn de bedrijven die iets willen betekenen voor hun eigen mensen, hun klanten en hun omgeving.
Met dit soort bedrijven voelen wij ons verwant.
Net als zij geloven wij niet dat meer beter is, maar beter wel meer.
Betere producten. Betere klanten. En natuurlijke betere, lees: meer omzet.
Allemaal het logische gevolg van een overtuiging.
Toegegeven, wie niet bang is om zaken anders aan te pakken, roeit vaak tegen de stroom in.
Maar vroeg of laat komt het succes.
Apple met z’n eerste iPhone, Ikea met z’n laagdrempelige design, Tony Chocoloney die cacaoboeren helpt.
Succesverhalen, ontstaan vanuit een missie.
En ook al zijn wij geen Apple of Ikea, wij hebben wel diezelfde missie.
Het kan anders en het kan vooral beter.
Pas als wij dat samen met onze klanten hebben bewerkstelligd, zeggen wij:
missie geslaagd.