Elke samenwerking starten we met een 100 dagen-programma. Waarom 100 dagen? Door ervaring weten we dat de eerste 100 dagen cruciaal zijn. Een onmisbaar fundament voor groei. Na 100 dagen is HubSpot geïmplementeerd, is de strategie bepaald, staat de eerste campagne live én kennen we elkaars eigenaardigheden.
Na het 100 dagen-programma hebben we de smaak goed te pakken. Dan groeien we door met elk kwartaal een inbound marketingcampagne. Ontdek onze aanpak in 5 stappen.
Tijdens de kick-startsessie ontdekken we jullie ambities, ideale klant en de markt. Ook leren we jullie dienst of product kennen.
Het resultaat van de kick-start verwerken we in een inbound groeiplan. Het is de basis van de strategie en aanpak. Hierin leggen we onder andere de doelstellingen, propositie en strategische onderwerpen voor inbound marketingcampagnes vast. Hét strategisch kader waarin we campagnes gaan uitvoeren. De eerste 100 dagen en daarna.
Klaar voor een vliegende kick-start? Stuur Ronald een e-mail, dan spreken we elkaar snel.
Zijn we allebei enthousiast over het groeiplan? Dan gaan we direct aan de slag en start het 100 dagen-programma met onze eerste gezamenlijke werkdag. Dosis gezonde spanning, en vooral: zin om te vlammen. We leren elkaar en je bedrijf beter kennen, maken werkafspraken en regelen toegang tot systemen.
HubSpot is voor ons dé marketing automation tool. We implementeren HubSpot niet alleen, onze HubSpot-specialist deelt natuurlijk ook alle fijne kneepjes. Zo vind je alle resultaten van onze gezamenlijke inspanningen op één plek, want we integreren je hele marketing stack. En automatiseren zoveel als mogelijk.
Tegelijk met de start van de implementatie van HubSpot werkt onze inbound marketeer het eerste campagneplan uit. En komen buyer persona’s tot leven. Door een content audit zien we snel welke content we kunnen afstoffen en opnieuw gebruiken. Duurzaam én effectief. Zo halen we snel de eerste resultaten.
HubSpot op orde en het eerste campagneplan in de steigers? Tijd voor actie. We zetten het liefst zo snel mogelijk een inbound marketingcampagne online. Daaruit halen we de eerste resultaten en inzichten. Altijd een mooie mijlpaal – die onze samenwerking met jou als klant sterker maakt. En de start is voor verdere groei.
In deze fase zijn ook de dashboards ingericht en kpi’s bepaald. Zo evalueren we snel de resultaten van de eerste campagne. Dit zorgt voor een goed advies voor de verdere groeifase: de campagnes ná het 100 dagen-programma.
Tevreden over onze samenwerking en smaken de resultaten naar meer? Na de eerste 100 dagen knallen we door met één inbound marketingcampagne per kwartaal. Zo blijft je onderneming structureel groeien. We werken met een vast basisbedrag per maand voor alles wat we voor je doen. Jouw inbound marketingabonnement op maat.
Starten met inbound marketing? Neem contact op met RonaldWat goed dat jullie al werken met Hubspot. Ook met Hubspot marketing professional? Of je nu wel of geen Hubspot professional hebt geimplementeerd, een 100 dagen start is zeker aan te raden. De Hubspot implemenatie gaat dan sneller of slaan we helemaal over. Omdat Hubspot implemenatie en het strategie deel paralel aan elkaar loopt heeft dit geen effect op de doorlooptijd. Wel op je agenda. Want het bespaart je een paar HubSpot werksessies. Oh, je bespaart natuurlijk ook kosten uit. Want de onboarding en implementatiekosten van Hubspot heb je al uitgegeven.
Zeer goeie vraag! De exacte tijd is afhankelijk van hoeveel content we gaan maken, of er al een strategie ligt en wat er nodig is voor de Hubspot implemenatie en onboarding. Het meeste werk doen wij, zodat jij zoveel mogelijk andere belangrijke dingen kan doen. Maar hou wel rekening met minimaal een dagdeel per week. Voor werksessies, reviewen, uitzoeken van informatie en onderlinge afstemming.
De 100 dagen is een pressure cooking experience. Waarin we zo snel mogelijk toewerken naar de eerste inbound marketing campagne die live gaat. Om dit goed te doen en om ook de campagne de tijd te geven de resultaten te laten zien is onze ervaring dat 100 dagen minimaal nodig zijn.
Na 100 dagen hebben we de eerste inzichten en resultaten. Wij gaan met elkaar om de tafel, evalueren de campagnes, delen de inzichten en bespreken de doelstellingen voor de rest van het jaar. Met deze informatie stellen wij een groeiplan op en stellen wij vast wat de ideale samenstelling is van inbound marketing campagnes. Dit verwerken wij in een maandabonnement. Zo weet je precies wat je krijgt, wat de verwachte resultaten zijn. En dat voor een vast bedrag per maand.