Marketing is een containerbegrip. Feitelijk is marketing niets anders dan het vermarkten van jouw product en bedrijf om groei en continuïteit te realiseren. Niet zomaar groei, maar groei met klanten en opdrachten die bij je passen.
Wij brengen marketing terug tot de essentie en leggen de focus op:
Social media mag niet ontbreken in de huidige marketingmix. Maar het heeft vooral zin en effect als je actueel bent, regelmatig en doorlopend informatie deelt. In de praktijk schiet dat erbij in. We nemen dat volledig voor je uit handen.
Social Media advertising wordt steeds vaker toegepast. Via kanalen als Facebook, LinkedIn en Instagram kunnen we heel gericht op specifieke doelgroepen en segmenten adverteren. Bijvoorbeeld om een specifiek product te promoten of het bereik van je content een boost te geven. De ervaring leert dat de kans op conversie in dit geval zeer hoog is. Daarom zetten we adverteren op social media steeds vaker in om de gestelde doelstellingen te realiseren.
Doe je al het één en ander aan marketing maar weet je niet zeker of je wel de juiste dingen doet? Blijven je resultaten achter op je doelstellingen? Geloof je dat je meer met marketing kunt bereiken maar weet je niet hoe? Ons beproefde marketingplan op 1 A4 methodiek zet je doelstellingen op scherp en helpt je de juiste acties te formuleren. Zodat je hier direct zelf mee aan de slag kunt.
Voor elke marketingstrategie is het belangrijk om een goed beeld te hebben van je klant. Een Buyer Persona is een gedetailleerd profiel van een voorbeeldkoper op basis van gedrag en doelen. Wanneer deze profielen duidelijk zijn geformuleerd ben je in staat om echt relevante marketingactiviteiten op te zetten en vergroot je je succes.
Email marketing is een van de meest effectieve en goedkoopste manieren voor 1 op 1-communicatie met leads en klanten. Toch is het vaak het ondergeschoven kindje in de marketingmix, meestal door te weinig capaciteit of expertise. Wij hebben dit in de vingers. Of het nu gaat om een nieuwsbrief of een volledig geautomatiseerde mailflow.
Content heeft beperkt waarde als je het niet deelt met je doelgroep, bijvoorbeeld middels een maandelijkse nieuwsbrief. Maandelijks een nieuwsbrief versturen zorgt ervoor dat je iedere maand weer even in beeld bent bij je klanten en prospects. Echter de praktijk leert ons dat het versturen van een maandelijkse nieuwsbrief best veel gedoe is. Daarom nemen we dit voor een vast bedrag per maand voor je uithanden.